Kun vuokralainen lähettää sinulle viestipyynnön palvelumme kautta, saat siitä sähköpostiisi ilmoituksen. Napauttamalla sähköpostiviestin Lue lisää -painiketta, pitäisi sen ohjata sinut Viestit-välilehdelle, josta näet kaikki viestikeskustelusi ja pääset vastaamaan saapuneisiin yhteydenottoihin.
Mikäli Viestit-välilehti aukeaa, mutta keskustelusi ovat kadonneet sekä Omat ilmoitukset -välilehdellä ei näy julkaisemiasi ilmoituksia, on todennäköistä, että olet kirjautunut väärällä sähköpostilla sivustollemme sisään. Tämä tarkoittaa, että sinulla on ainakin kaksi tiliä sivustollamme. Ohessa on ohjeet, miten voit toimia tässä tilanteessa:
Kirjaudu ulos käyttäjältä, johon sivusto automaattisesti kirjasi sinut sisään napauttaessasi sähköpostin Lue lisää -painiketta. Tämän jälkeen kirjaudu sivustollemme uudestaan.
Kirjautuessasi sisään, sivusto ehdottaa automaattisesti kirjautumaan palveluumme sähköpostiosoitteella, jonka tunnistaa sinulla olevan linkitettynä Schibsted-tiliin. Tässä kohtaa on tärkeää, että tarkistat sähköpostiosoitteen, jota sivusto ehdottaa. Onko kyseessä sama sähköpostiosoite, jolla olet aikaisemmin kirjautunut sivustollemme, ja jolla olet julkaissut ilmoituksesi? Mikäli sivuston ehdottama sähköpostiosoite on väärä, pääset kirjautumaan toisella sähköpostiosoitteella napauttamalla Eikö tämä ole sinä? -painiketta.
Kirjauduttuasi sisään oikealla sähköpostiosoitteella pitäisi Viestit-välilehdellä näkyä saamasi viestipyynnöt sekä Omat ilmoitukset -välilehdellä kaikki ilmoituksesi. Mikäli kuitenkaan viestit eikä ilmoitukset vieläkään näy, olethan yhteydessä tukeemme.