Poikkeusaukioloajat 2025:
18.3. kello 8.30-16.30 (chat palvelee 10-14 ja 17-20)
19.3. kello 8.30-16.30 (chat palvelee 10-14 ja 17-20)
20.3. kello 8.30-16.30 (chat palvelee 10-14 ja 17-20)
Asiakaspalvelun vastausajassa saattaa esiintyä pientä viivettä tänä aikana.
Asumisen asiantuntijamme ovat tavoitettavissa arkipäivisin kello 8:30-17:00. Tavoitat meidät tukipyynnöllä tai soittopyynnöllä sekä sivustollamme olevasta chatistä.
Chat palvelee sinua maanantaisin ja tiistaisin klo 20:00 asti sekä sunnuntaisin 17:00 -20:00.
Voit ottaa meihin yhteyttä myös
HUOM!
Tuesta emme pysty ikävä kyllä vastaamaan kohteeseen liittyviin kysymyksiin, sillä sivustollamme vuokra-asuntoja vuokraavat pääasiallisesti yksityiset vuokranantajat.
Saat lähetettyä yhteydenottopyynnön vuokranantajalle kätevästi napauttamalla ilmoituksessa olevaa Ota yhteyttä -painiketta.
Mikäli olet meihin yhteydessä näiden aikojen ulkopuolella, vastaamme sinulle mahdollisimman pian aukioloaikojemme sisällä.
Asiakaspalvelumme on tukenasi koko vuokrausprosessin ajan ilmoituksen tai profiilin luomisesta eteenpäin. Olemme myös vuokraukseen, ilmoitukseen tai profiiliin liittyvissä kysymyksissä tukenasi.
Esimerkiksi, jos mietit mitä tietoa täyttää profiiliin, tai minkälaisiin kriteereihin kannattaa kiinnittää huomiota vuokralaisen valinnassa, asiantuntijamme ovat apunasi!
Suosittelemme tutustumaan tukisivustoomme, olemme koonneet sinne useasti kysyttyihin kysymyksiin vastauksia. Tukisivustomme on jaettu kolmeen osioon.
Voit myös käyttää sivustolla olevaa hakua sopivan artikkelin löytämiseksi.
Huomaathan, että me emme Qasassa vuokraa asuntoja, vaan asunnon vuokrauksesta vastaa vuokranantaja. Emme toimi välittäjänä vaan mahdollistamme alustallamme asunnonhakijoiden ja vuokranantajien suoran yhteydenpidon. Emme voi luovuttaa vuokranantajasta lisätietoja, vaan yhteydenotot tapahtuvat aina ilmoituksen kautta, suoraan vuokranantajaan. Voit lukea siitä lisää täältä.